انحراف به چپ راننده ۲ فوتی بر جای گذاشت رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در محور مریوان- سنندج با ۲ فوتی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع […]

انحراف به چپ راننده ۲ فوتی بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در محور مریوان- سنندج با ۲ فوتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور “مریوان- سنندج” تیم گشت پلیس راه این محور برای امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود:در این حادثه یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک دستگاه وانت کاپرا در کیلومتر ۲۰ محور” مریوان- سنندج ” برخورد که در این تصادف متأسفانه ۲ نفر راننده خودرو ۴۰۵ و سرنشین وانت کاپرا جان خود را از دست دادند و راننده کاپرا نیز مصدوم شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف انحراف به چپ راننده خودرو ۴۰۵تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: شهروندان با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و ازتغییر ناگهانی مسیر و سبقت های غیرمجاز خودداری کنند.