هک اطلاعات دانشگاه صهیونیستی «تخنیون» دانشگاه صهیونیستی «تخنیون» ضمن تأیید هک اطلاعات این دانشگاه، اعلام کرد که نگران است گزارش‌های این دانشگاه درباره ارتباط با صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاده باشد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سخنگوی دانشگاه صهیونیستی «تخنیون»، امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که مؤسسه علمی-کاربردی این دانشگاه هدف حمله […]

هک اطلاعات دانشگاه صهیونیستی «تخنیون»

دانشگاه صهیونیستی «تخنیون» ضمن تأیید هک اطلاعات این دانشگاه، اعلام کرد که نگران است گزارش‌های این دانشگاه درباره ارتباط با صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی به دست هکرها افتاده باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سخنگوی دانشگاه صهیونیستی «تخنیون»، امروز (یکشنبه)، اعلام کرد که مؤسسه علمی-کاربردی این دانشگاه هدف حمله سایبری قرار گرفته است.

بنابر گزارش وبگاه «پانت»، سخنگوی دانشگاه تخنیون گفت که یک گروه هکری موسوم به «Darkbit» مدعی شده است که در پشت این حمله قرار دارد. او اشاره کرد که سیستم‌های رایانه‌ای به منظور بررسی حمله به صورت پیشگیرانه قطع شده‌اند و مقامات دانشگاه نگران درز اطلاعاتی از این دانشگاه در مورد همکاری با صنایع دفاعی رژیم صهیونیستی می‌باشند.

طبق این گزارش، کارشناسان برآورد می‌کنند که هکرها توانسته‌ باشند به اطلاعات زیادی از سرورهای دانشگاه تخنیون دست پیدا کرده باشند.

پانت به نقل از منابع صهیونیستی همچنین اضافه کرد که مقامات دانشگاه نگران هستند هکرها پایگاه داده مربوط به آن دسته اسناد ثبت اختراعاتی را که در مراحل پایانی قرار داشتند، به دست آورده باشند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که «گابی پورتنوی» رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی پیشتر در اظهاراتی از تعداد حملات سایبری انجام شده علیه نهادهای این رژیم ابراز حیرت کرده بود.

رئیس سازمان امنیت سایبری رژیم صهیونیستی به صراحت گفته بود که این رژیم هر ماه با ده‌ها حمله سایبری مواجه است.