یک فرزند شهید نخبه به عنوان تنها گزینه زن در کابینه پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان قرار گرفت. باسمه تعالینمایندگان محترم مجلس شورای اسلامیسلام علیکم((پس از حمد الهی و درود و صلوات برحضرت محمد(ص) و خاندان مطهرایشانبا احترام، اینجانبان جمعی از فرزندان شاهد کشور، وظیفه خود می‌دانیم که به نمایندگی از جامعه‌ای که با جانفشانی‌های پدران […]

یک فرزند شهید نخبه به عنوان تنها گزینه زن در کابینه پیشنهادی دکتر مسعود پزشکیان قرار گرفت.

باسمه تعالی
نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی
سلام علیکم
((پس از حمد الهی و درود و صلوات برحضرت محمد(ص) و خاندان مطهرایشانبا احترام، اینجانبان جمعی از فرزندان شاهد کشور، وظیفه خود می‌دانیم که به نمایندگی از جامعه‌ای که با جانفشانی‌های پدران شهید رزمندگان به استقلال و امنیت امروز کشور دست یافته، نکاتی را پیرامون معرفی سرکار خانم دکتر فرزانه صادق مالواجرد به عنوان وزیر راه و شهرسازی خدمتتان عرض نماییم.
سرکار خانم فرزانه صادق مالواجرد، به عنوان فردی با سوابق درخشان در حوزه معماری و شهرسازی، نمونه‌ای بارز از توانمندی و تلاش‌های بی‌وقفه در جهت ارتقاء سطح کیفیت زندگی شهری و توسعه پایدار کشور است. ایشان به عنوان دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، با مسئولیت‌های کلیدی خود در تعیین سیاست‌ها و نظارت بر توسعه شهری، نقش بی‌بدیلی در مسیر پیشرفت این حوزه داشته است. همچنین، به عنوان معاون معماری و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، توانسته‌اند با تدوین و اجرای سیاست‌های کلان شهری و معماری، تاثیرات مهمی در پیشبرد اهداف ملی داشته باشند.

ایشان با مدرک دکتری شهرسازی و فعالیت‌های آکادمیک و پژوهشی به عنوان استاد دانشگاه، انتشار مقالات علمی و مشارکت در کنفرانس‌های معتبر، گواهی دیگر بر دانش ایشان در حوزه تخصصی خود است. علاوه بر این، مشارکت در پروژه‌های مهم شهری و عضویت در نهاد‌های حرفه‌ای مرتبط، نشان‌دهنده تجربه و تخصص وسیع ایشان در زمینه‌های مختلف شهرسازی و معماری است.

لازم به ذکر است که ایشان به عنوان فرزند شهید و یک زن ایرانی، نه تنها نمادی از اراده و پشتکار در راه خدمت به میهن است، بلکه نمایانگر قدرت زنان در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی نیز می‌باشد. انتخاب ایشان به عنوان وزیر راه و شهرسازی، بی‌شک می‌تواند گامی مؤثر در جهت تقویت و ارتقاء جایگاه زنان در جامعه ایرانی باشد.

با توجه به موارد فوق، ما، جمعی از فرزندان شاهد و روسای تشکل های شاهد ، از شما نمایندگان محترم مجلس تقاضا داریم با رای قاطع به ایشان، فرصتی را برای خدمت بیشتر به کشور فراهم آورده تا از تجارب و توانمندی‌های ایشان برای توسعه و آبادانی ایران عزیز بهره‌مند شویم. با آرزوی موفقیت و توفیق الهی

جمعی از فرزندان شهدای ایران اسلامی