وزیر فرهنگ گفت: ما به تنوع فرهنگی و هنری ایران زمین احترام می‌گذاریم و به دنبال تحمیل نوع خاصی از مد و لباس و پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم و همه تفاوت‌ها را به رسمیت می شناسیم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی محمدمهدی […]

وزیر فرهنگ گفت: ما به تنوع فرهنگی و هنری ایران زمین احترام می‌گذاریم و به دنبال تحمیل نوع خاصی از مد و لباس و پوشش برای جامعه عفیف ایرانی نیستیم و همه تفاوت‌ها را به رسمیت می شناسیم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی محمدمهدی اسماعیلی در آیین پایانی یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر که عصر جمعه، ۲۴ تیرماه در برج میلاد تهران برگزار شد، با اشاره به جایگاه اجتماعی، فرهنگی و هنری لباس و پوشش در فرهنگ ایران افزود: در حوزه مد و لباس به انواع و اقسام پوشش های اصیل و متنوع فرهنگی و هنری ایران‌زمین احترام می گذاریم.

وی با تاکید بر نمونه‌سازی تجاری از آثار فاخر عرضه شده جشنواره مد و لباس فجر، گفت: باید آثار فاخر استان‌ها و شهرستان‌ها در حوزه پوشاک، مد و لباس به عرضه عمومی و تولید انبوه برسد چرا که نباید فقط متمرکز بر پایتخت باشیم  بلکه ایران بزرگ با تنوع فرهنگی، هنری، قومیتی و زبانی بسیاری همراه است .