سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور حلقه واسط بین حاکمیت، دولت و بخش خصوصی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ رئیس سازمان بسیج اصناف وفعالان اقتصادی کشور در گردهمایی مسئولان بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های بازرگانی کشور در اصفهان گفت: امسال پنجمین نشست به میزبانی اتاق بازرگانی‌ها برگزار شد و در […]

سازمان بسیج اصناف و فعالان اقتصادی کشور حلقه واسط بین حاکمیت، دولت و بخش خصوصی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ رئیس سازمان بسیج اصناف وفعالان اقتصادی کشور در گردهمایی مسئولان بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق‌های بازرگانی کشور در اصفهان گفت: امسال پنجمین نشست به میزبانی اتاق بازرگانی‌ها برگزار شد و در تمام اتاق‌های بازرگانی کشور دفتر بسیج فعالان اقتصادی راه اندازی شده است.

حسن پور، رفع موانع اقتصادی از پیش پای فعالان اقتصادی را رسالت اصلی این سازمان برشمرد و افزود: سازمان بسیج اصناف وفعالان اقتصادی در مذاکره با وزرای سوری در صدد راه اندازی کارخانه‌های تولید ساخت مخازن سی ان جی و پنل خورشیدی در دمشق هستند.

وی گفت: هشت کارخانه هم با همت بلند این بسیجیان در سوریه فعال شده و در روسیه هم فعالان اقتصادی در دو ماه آینده در مسکو برای راه اندازی کارگروه فعال و نمایشگاه پوشاک نساجی اقدام می‌کنند.