وانت‌بارها و صنوف مزاحم در شهر سنندج جمع آوری شد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان اظهار کرد: با پیگیری این معاونت، وانت‌بارها و صنوف مزاحم در حد فاصل میدان شورا تا میدان گاز شهر سنندج جمع‌آوری گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، رضا اعظمی افزود: […]

وانت‌بارها و صنوف مزاحم در شهر سنندج جمع آوری شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کردستان اظهار کرد: با پیگیری این معاونت، وانت‌بارها و صنوف مزاحم در حد فاصل میدان شورا تا میدان گاز شهر سنندج جمع‌آوری گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، رضا اعظمی افزود: حسب دستور رئیس کل محترم دادگستری استان کردستان و در پی مراجعه اهالی محله حاجی‌آباد بالا شهر سنندج به این معاونت و اظهار نارضایتی و شکایت از افراد و وانت¬بارهایی که بدون مجوز قانونی در مسیر منتهی به میدان گاز اقدام به سد معبر و ایجاد مزاحمت و تهدید علیه بهداشت عمومی می‌نمودند، این موضوع در دستور کار معاونت اجتماعی دادگستری قرار گرفت.

اعظمی گفت: با توجه به اینکه این خودروها با ایجاد سد معبر و ترافیک شدید تا ساعات پایانی شب، عرضه قلیان و بعضاً مواد مخدر و سرقت برق عمومی مبادرت به تضییع حقوق شهروندان می‌نمودند، جلسه‌ای در این راستا در معاونت اجتماعی دادگستری با حضور دستگاه‌های اجرایی و مسئول تشکیل گردید.

وی اظهار کرد: با تصویب مصوبات لازم در این جلسه، دستگاه‌های اجرایی و مسئول از جمله شهرداری سنندج موظف به اجرای قانون و جمع‌آوری وانت‌بارها و صنوف مزاحم شدند.

اعظمی در پایان اظهار کرد: راهکارهای این معاونت و اقدام سریع و اجرای مصوبات، رضایتمندی ساکنین و اهالی محل و بازگشت آرامش و امنیت روانی و بهداشت عمومی را درپی داشت.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان