جلسه روشنگری شرکت آب منطقه‌ای کردستان، برگزار شد با هدف تبیین دستاوردهای شهید جمهور، وعده صادق و روشنگری انتخابات، جلسه‌ای با حضور مدیر کل زندان‌های استان، مدیر عامل، معاونین، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه‌ای کردستان، برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرش آریانژاد به تحقق […]

جلسه روشنگری شرکت آب منطقه‌ای کردستان، برگزار شد

با هدف تبیین دستاوردهای شهید جمهور، وعده صادق و روشنگری انتخابات، جلسه‌ای با حضور مدیر کل زندان‌های استان، مدیر عامل، معاونین، اعضای هیئت مدیره و جمعی از مدیران شرکت آب منطقه‌ای کردستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ آرش آریانژاد به تحقق وعده صادق در حوزه آب و برق اشاره کرد و گفت:مجموعه شرکت‌های صنعت آب و برق کردستان،در مسأله وعده صادق، به تکلیف خود عمل کرده‌اند و ثمره و نتیجه این تلاش‌ها در آب‌رسانی و برق‌رسانی به دورترین نقاط استان،در دولت سیزدهم کاملا مشهود و ملموس بود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، افزود:در بخش آب، اقدامات خوبی در گذشته انجام شده بود، اما متأسفانه منتیج به نتیجه نگردیده و بدلیل نبود اعتبارات کافی این طرح‌ها و پروژه‌ها راکد مانده بود، که این موضوع تا حدودی نارضایتی ذینفعان و مردم را در پی‌داشت؛ اما با عنایت پروردگار متعال و توجّهات ویژه دولت سیزدهم و پیگیری‌های مستمر وزیر نیرو و استاندار کردستان، سبب شکوفایی این پروژه‌ها گردید، به نحوی که در مدت زمانی کوتاه رایحه خوش این موفقیّت‌ها، استان کردستان را عطرآگین کرد.
وی خاطرنشان کرد:برخی از این پروژه‌ها مطالبه ۲۳ ساله مردم شریف و صبور استان بود، که در دولت سیزدهم تمام تمرکز و توجّهات بر اتمام طرح‌ها و پروژه‌های نیمه تمام در کل کشور و خاصتاً در استان کردستان، قرار گرفت.
آریانژاد به بخشی از اقدامات شاخص وزارت نیرو در دولت سیزدهم در استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت:احیای دریاچه زیبار پس از حدود ۲۰ سال، آبرسانی به شهرستان بانه، آبرسانی به شهرستان سقز، تأمین آب کشاورزی اراضی پائین دست سد گاران و سد امیرآباد و سایر اقدامات اثرگذار دیگر که به توسعه کشاورزی و رونق اقتصادی کمک شایانی نمود، تنها بخشی از این اقدامات ارزنده بود.
مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، افزود:مدیران و کارکنان مجموعه این شرکت تمام تلاش خود را نموده‌ایم تا به مطالبات مردمی، پاسخ صادقانه دهیم و در راستای تحقق وعده صادق و تبیین دستاوردهای نظام، ضمن برقراری ارتباط قلبی و صادقانه با مردم، از تمام ظرفیت‌ها استفاده نمائیم.
وی افزود:ان شاءالله لشکر مردمیِ مخلص، که همواره در کنار نظام بوده‌اند، در انتخابات نیز مشارکت خواهند نمود، چرا که حمایت و وفاداری ملّت فهیم را در مراسم اخیر تشییع جنازه شهیدان خدمت، شاهد بودیم.
وی افزود:خوشبختانه روابط عمومی این شرکت در حوزه تبیین اقدامات صورت گرفته، به خوبی عمل نموده و همواره در تلاشیم کلیه اقدامات انجام شده به صورت شفاف و در کمال صداقت به سمع و نظر مردم شریف استان و آحاد جامعه رسانده شود.