انتصاب مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای کردستان به عنوان رئیس کارگروه توانمندسازی قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با صدور حکمی سید علی علوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان را به عنوان رئیس کارگروه توانمند سازی قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان کردستان منصوب کرد. […]

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با صدور حکمی سید علی علوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان را به عنوان رئیس کارگروه توانمند سازی قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان کردستان منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان با صدور حکمی سید علی علوی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای این استان را به عنوان رئیس کارگروه توانمند سازی قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان کردستان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: 

  بسمه تعالی

جناب آقای سید علی علوی

مدیر کل محترم آموزش فنی و حرفه ای استان

با سلام و احترام

همانگونه که مطلعید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) سال ۱۴۰۳ را به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری فرمودند. منویات معظم له ناظر بر حل مشکلات و چالش های اقتصادی جامعه با بهره گیری از ظرفیتهای مردم و جلب مشارکت ایشان میباشد. لذا در راستای اجرای تدابیر ارزشمند مقام معظم رهبری دامت برکاته و ذیل راهبردهای کلی نظام به موجب این ابلاغ جنابعالی با توجه به توانمندیها و تجربیات قبلی به عنوان رئیس کارگروه توانمندسازی قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان” منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند متعال و ارائه ایده ها و پیشنهادات موثر برای افزایش تولید و بهره وری ضمن جلب همراهی و مشارکت مردم و سایر صاحبنظران و اعضاء شورا همچنین بررسی و ارزیابی برنامه ها و طرح های ارائه شده به منظور بهبود عملکرد و دستیابی به اهداف مشترک و همکاری با نهادهای مرتبط جهت تدوین راهکارهای میدانی در تحقق شعار سال موفق و موید باشید.

 اسماعیل زارعی کوشا
 استاندار کردستان

گفتنی است اعضای قرارگاه جهش تولید با مشارکت مردم استان کردستان به چهار کارگروه تقسیم که مسئولیت کارگروه توانمندسازی این قرارگاه به مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان سپرده شد.