اقامه نماز عید قربان در حسینیه سنندج نماز عید قربان در حسینیه سنندج با حضور مردم و جمعی از مسوولان به امامت نماینده ولی فقیه در کردستان اقامه شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نماینده ولی فقیه در کردستان صبح دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان حسینیه سنندج با تبریک این […]

اقامه نماز عید قربان در حسینیه سنندج

نماز عید قربان در حسینیه سنندج با حضور مردم و جمعی از مسوولان به امامت نماینده ولی فقیه در کردستان اقامه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نماینده ولی فقیه در کردستان صبح دوشنبه در خطبه‌های نماز عید قربان حسینیه سنندج با تبریک این عید بزرگ اظهار کرد: اکنون بیش از چهار هفته است که از شهادت رئیس جمهور ما می‌گذرد اما وضعیت کشور در وضعیت آبرومندانه‌ای است و دستاوردهای زیادی را شهید جمهور به یادگار گذاشتند.
حجت‌الاسلامعبدالرضا پورذهبی افزود: پس از عملیات وعده صادق ابعاد جهانی و فخر جهانی نصیب ایران اسلامی شد و در منطقه و جهان نقل محافل هستیم.
وی خاطر نشان کرد: بعد از شهادت شهدای خدمت، در تیرماه امسال شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود و انتخاب اصلح انتخابی واقعی است که باید تدبیر کرد.
نماینده ولی فقیه کردستان اعلام کرد:شهید رئیسی سطح توقعات ما را به لحاظ کارکرد بالا برد و رئیس جمهور بعدی باید ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب در مورد شهید جمهور بیان کردند را داشته باشد.
وی با اشاره به برخی از این ویزگی‌ها اعلام کرد: فرد منتخب باید پرتلاش، بزرگوار، خدمت رسان، فداکار، خستگی ناپذیر و اهل اخلاص و معنویت باشد.
حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: همه ما در معرض یک انتخاب مهم هستیم و باید همه با تدبیر و تحقیق لازم، پای صندوق‌های رأی حاضر شویم.