مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در فصل بهار تعداد هزار بسته مرغ گرم، ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۲۰ بسته معیشتی توسط داوطلبان و خیرین شهرستان برخوار در بین خانواده های کمتر برخوردار این شهرستان توزیع شد. محمد نوید متقی با اعلام این خبر گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر این […]

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در فصل بهار تعداد هزار بسته مرغ گرم، ۵۰۰ پرس غذای گرم و ۲۰ بسته معیشتی توسط داوطلبان و خیرین شهرستان برخوار در بین خانواده های کمتر برخوردار این شهرستان توزیع شد.

محمد نوید متقی با اعلام این خبر گفت: به همت داوطلبان و خیرین هلال احمر این شهرستان بسته های معیشتی، مرغ و غذای گرم جمعا به ارزش یک میلیارد و سیصدو شصت میلیون ریال تهیه و توزیع شد.

وی افزود: اقلام مذکور با مشارکت ۷ داوطلب و خیرین این شهرستان تهیه و در بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد

متقی بیان کرد: داوطلبان این شهرستان با حضور در کارگاههای اطراف شهرستان نسبت به شناسایی کودکان کار اقدام کردند و هر هفته غذای گرم تهیه و در محل کار این کودکان توزیع می کنند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان از عموم مردم به ویژه خیرین و داوطلبان دعوت کرد با مشارکت در اجرای پروژه های داوطلبی در راستای اهداف بشردوستانه و داوطلبانه جمعیت هلال احمر به یاری نیازمندان جامعه اقدام نمایند.جمعیت‌هلال‌احمر‌استان‌اصفهان