به منظور بهره مندی آحاد جامعه به خدمات بیمه درمانی بیمه سلامت رایگان برای افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی برقرار می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت این بیمه نامه هزینه ندارد و افراد فاقد پوشش بیمه درمانی به صورت رایگان بیمه می شوند. […]

به منظور بهره مندی آحاد جامعه به خدمات بیمه درمانی بیمه سلامت رایگان برای افراد فاقد هرگونه پوشش بیمه درمانی برقرار می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت این بیمه نامه هزینه ندارد و افراد فاقد پوشش بیمه درمانی به صورت رایگان بیمه می شوند. فقط درمانی هست و مشمول بازنشستگی نمی شود
از طریق پزشک خانواده در بخش خصوصی (پزشکان عمومی مطب دار که در نزدیک محل سکونت بیمه شده هستند ) با پرداحت حداقل ویزیت ۷۵۰۰ تومان خدمات درمانی ارائه می شود و در سطح ۲ بیمارستانهای دولتی امکان دریافت خدمات دارند.
در موارد اورژانس هم می توانند از خدمات مراکز درمانی دولتی بهره مند شوند.
هموطنان عزیز می توانند با کد دستوری ستاره ۱۶۶۶مربع (#۱۶۶۶*) از وضعیت بیمه ای و اعتبار بیمه نامه خود مطلع شوند. همچنین افراد که بیمه فعال سلامت همگانی دارند با همین کد دستوری از نام و آدرس مطب پزشک خانواده آگاه شوند.