انهدام باند سارقین خودرو و موتورسیکلت در مریوان فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از انهدام یک باند حرفه ای سارقین خودرو و موتورسیکلت و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ ” طیب محمدی ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع […]

انهدام باند سارقین خودرو و موتورسیکلت در مریوان

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان از انهدام یک باند حرفه ای سارقین خودرو و موتورسیکلت و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ ” طیب محمدی ” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و موتور سیکلت در شهرستان مریوان مراتب در دستور کار پلیس آگاهی و مامورین تجسس کلانتری ۱۱ قرار گرفت.

وی افزود : مامورین پس از بررسی صحنه جرم و جمع آوری تصاویر و مستندات سارقین را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دو سارق و یک مالخر را دستگیر کردند.

فرمانده مریوان تصریح کرد: ضمن کشف دو دستگاه خودرو سرقتی ، یک دستگاه موتور سیکلت و مقادیر زیادی قطعات و ابزار آلات داخل خودرو از مخفیگاه این سارقین ، در بازجویی اولیه به دو فقره سرقت خودرو یک فقره سرقت موتورسیکلت و سه فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کردند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه اقدامات پلیس جهت دستگیری همدست دیگر این باند ادامه دارد به شهروندان توصیه نمود : هشدارهای پلیس را جدی گرفته و با استفاده از تجهیزات بازدارنده سرقت مواظب اموال خود باشند.

کویستان عبدالحکیمی