رئیس پلیس راهور استان محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین حسینی را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس راهور استان با اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین حسینی گفت: در اطراف حرم مطهر تا جایی که امکان باشد، محدودیتی اعمال نمی‌شود؛ مگر محدودیت مقطعی و موقت […]

رئیس پلیس راهور استان محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس پلیس راهور استان با اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز اربعین حسینی گفت: در اطراف حرم مطهر تا جایی که امکان باشد، محدودیتی اعمال نمی‌شود؛ مگر محدودیت مقطعی و موقت بنا به مقتضیات زمان اعمال شود.

سرهنگ غلامرضا صدفی افزود: با توجه به پیاده روی اربعین از حرم تا جمکران، در مسیر رفت بلوار پیامبر اعظم (ص) محدودیت توقف و تردد بصورت کامل اعمال خواهد شد.

وی گفت: در مسیر برگشت نیز از جمکران به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، محدودیتی اعمال نمی‌شود، اما از رانندگان درخواست داریم با توجه به تجربه سنوات قبل، رعایت سرعت مطمئنه و توجه کامل به جلو را داشته باشند تا شاهد تصادفات ناگوار در این مسیر نباشیم.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: از همشهریان عزیز درخواست داریم با توجه به اینکه اکثر پارکینگ‌های اطراف حرم در بلوار شهید سلیمانی (رودخانه) قرار دارد، این مسیر را در اختیار مسافران قرار دهند و حتی الامکان از مسیر بلوار شهید سلیمانی تردد نکنند.