آخرین هماهنگی‌ها برای تردد زوار اربعین حسینی از مرز باشماق/ توجه به ابعاد فرهنگی و تبلیغاتی حضور زائرین آخرین هماهنگی‌ها و سنجش آمادگی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برای تردد گسترده زائرین اربعین حسینی با حضور استاندار کردستان انجام شد.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد اربعین […]

آخرین هماهنگی‌ها برای تردد زوار اربعین حسینی از مرز باشماق/ توجه به ابعاد فرهنگی و تبلیغاتی حضور زائرین

آخرین هماهنگی‌ها و سنجش آمادگی دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف برای تردد گسترده زائرین اربعین حسینی با حضور استاندار کردستان انجام شد.

 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در جلسه ستاد اربعین حسینی که شامگاه رپز یکشنبه در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار داشت: تردد زائران برای اولین بار از مرز باشماق مریوان دارای برکات و ابعاد فرهنگی و معنوی فراوان است و استان کردستان باید از این آزمون سربلند بیرون بیاید.

زارعی کوشا گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و نهادها و سازمان‌ها کار را خود به صورت مستقیم دنبال کنند و زیر مجموعه خود را نیز در این زمینه هماهنگ و همراه کنند.

استاندار کردستان گفت: خوشبختانه موکب اصلی ما در شهر سلیمانیه از یک فضای بسیار مناسبی برخوردار است و کلیه جوانب کار بررسی و برای همه مسائل پیش بینی و تدارکات لازم اندیشیده شده است.

وی افزود: رویکرد ما این است که با تبلیغات مناسب و گسترده نظر زوار اربعین حسینی برای انتخاب مسیر باشماق را جلب کنیم و در این راستا رسانه ملی نقشی کلیدی دارد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان