بازدید صبح جمعه استاندار کردستان از دو واحد تولیدی اسماعیل زارعی کوشا صبح جمعه را به بازدید از دو واحد تولیدی بتن پیش تنیده و شرکت مهندسی سبک لوله نوین در سنندج اختصاص داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، این واحدهای تولیدی در مجموع با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر به صورت […]

بازدید صبح جمعه استاندار کردستان از دو واحد تولیدی

اسماعیل زارعی کوشا صبح جمعه را به بازدید از دو واحد تولیدی بتن پیش تنیده و شرکت مهندسی سبک لوله نوین در سنندج اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، این واحدهای تولیدی در مجموع با اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش تولید لوله‌های فاضلاب،تیرهای برق و لوله‌های بتنی و سیمانی فعالیت می‌کند.
بخش زیادی از تولیدات این واحدها به کردستان عراق و استان‌های مرکزی کشور صادر می‌شود.

این واحدها دارای مشکلاتی در بخش های مختلف از جمله نحو بازگشت ارز حاصل از صادرات و چگونگی تعامل ادارات و سازمان‌ها در پیشبرد برنامه‌های خود هستند که استاندار کردستان وعده داد با استفاده از راهکارهای مختلف مشکلات و موانع پیشروی آنان را مرتفع کند.
وی می‌گوید:امروز هیچ امری در استان مهمتر از تولید و اشتغال نیست و برای تحقق این مهم و سرپا ماندن واحدهای تولیدی همه مدیران و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت جهادی وارد میدان شوند.