کارگاه آموزش مقدماتی تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در سنندج رییس حوزه هنری کردستان از برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در کردستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسعد فرهادی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان گفت:این کارگاه با همکاری جبهه فرهنگی و […]

کارگاه آموزش مقدماتی تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در سنندج

رییس حوزه هنری کردستان از برگزاری کارگاه آموزش مقدماتی تاریخ شفاهی و خاطره نگاری در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسعد فرهادی صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های جمعی کردستان گفت:این کارگاه با همکاری جبهه فرهنگی و اجتماعی کردستان باسرفصل های،مبانی تاریخ شفاهی ،سوژه یابی در تاریخ شفاهی ،تدوین و نگارش مصاحبه در تاریخ شفاهی و فنون پیاده سازی برگزار می‌شود.
وی اظهارداشت:علاقه‌مندان به حضور در این کارگاه تا پایان مهر ماه فرصت دارند مشخصات خود را برای ثبت نام از طریق فضای مجازی در بستر ایتا به این شماره ۰۹۱۹۰۹۶۵۴۰۱ ویا به آدرس 🆔 @alikeshvarii ارسال نمایند.
فرهادی اعلام کرد:براساس برنامه های حوزه هنری انقلاب اسلامی ،بعد از برگزاری کارگاه و سنجش‌های تخصصی، ضمن برگزاری کارگاه‌های تخصصی برای علاقه‌مندان به همکاری با حوزه هنری کردستان از افراد توانمند در زمینه تاریخ شفاهی و مصاحبه در قالب قراردادهای همکاری به صورت کامل حمایت مالی صورت می‌گیرد.
وی باتوجه به حساسیت موضوع و درخواست علاقه‌مندان، برای تدریس در این کارگاه از مدرسین صاحب نام، متخصص و با تجربه کشوری بهره خواهیم گرفت.
وی‌در پایان گفت:زمان و مکان دقیق شروع کارگاه بعد از اتمام ثبت نام و برنامه‌ریزی اعلام می‌گردد.