رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقطه عطف سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در سینماها و شهر رویاها است که صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کرده است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، فرزانه کلاهدوزان با تقدیر از برگزارکنندگان سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان […]

 رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نقطه عطف سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در سینماها و شهر رویاها است که صحنه‌های بسیار زیبایی را خلق کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، فرزانه کلاهدوزان با تقدیر از برگزارکنندگان سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: از برگزاری به‌موقع جشنواره در شرایطی که از سوی رسانه‌ها صحبت از تهدید و ارعاب بود، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: بعد از عملیات «وعده صادق ۲» و به دنبال شایعات مختلف در رسانه‌ها، حدود ۴ هزار کودک و نوجوان در افتتاحیه معنوی جشنواره شرکت کردند و در این مراسم فضای معنوی، حماسی و نشاط حاکم بود که قابل تقدیر است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به شرایط حال حاضر، شعار جشنواره نیز به «پروانه‌های مقاومت در شهر زندگی» تغییر کرد و این نشان می‌دهد که جشنواره در حال بلوغ است و توانسته است مسیر رشد خود را پیدا کند.

وی با تاکید بر صرفه‌جویی در هزینه‌های برگزاری جشنواره گفت: نقطه عطف سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان حضور دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار در سینماها و شهر رویاها است که صحنه‌های بسیار زیبایی خلق شده است.

کلاهدوزان اظهار کرد: به جشنواره انتقاد می‌شد که مربوط به یک قشر خاص است، اما برنامه‌ریزی‌ها برای حضور دانش‌آموزان مناطق محروم نشان داد که جشنواره به دنبال توزیع عادلانه نشاط میان همه کودکان است.