امام جمعه موقت اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه نصر، ‌چشم اندازی از امید و پیروزی، تقویت روحیه مقاومت، اتحاد جبهه انقلاب، تبیین وظیفه مردم و بصیرت افزایی، استقرار جهاد، حضور در میدان مقاومت و حمایت از آن را به صورت قانونی و عُقلایی برای مردم ترسیم کردند. به گزارش خبرنگار […]

امام جمعه موقت اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه نصر، ‌چشم اندازی از امید و پیروزی، تقویت روحیه مقاومت، اتحاد جبهه انقلاب، تبیین وظیفه مردم و بصیرت افزایی، استقرار جهاد، حضور در میدان مقاومت و حمایت از آن را به صورت قانونی و عُقلایی برای مردم ترسیم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه های نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ این شهر افزود: آیت الله خامنه ای با تجلیل از سید مقاومت فرمودند، «اگر او به شهادت رسید راه و مکتب وی تا نابودی رژیم، با حمایت از وعده صادق ۲، حمایت از بستن کمربند اتحاد در بین کشورهای اسلامی و دفاع از مردم مظلوم و دادن وعده الهی برای پیروزی ادامه خواهد داشت».

وی اظهار داشت: با شهادت سید مقاومت، روحیه برخی تضعیف شد و این درحالیست که حمایت از مقاومت فرض بر همه مسلمانان است و تا وقتی ادامه خواهد داشت که استکبار جهانی در منطقه وجود نداشته باشد و دشمن صهیونیستی رو به زوال و نابودی رفته باشد.

وی یادآور شد: برپایی نماز جمعه نصر با امامت رهبر معظم انقلاب، دوستان را هیجان زده و دشمنان را هراسناک کرد.

آیت الله مهدوی افزود: بسیاری از مردم وقتی فهمیدند ولی امرشان قرار است اقامه نماز کند، خود را از شهرهای کشور با وسیله‌های عمومی و شخصی به محل نماز جمعه رساندند و آیین عبادی و سیاسی کم نظیری را رقم زدند.

وی تصریح کرد: برخلاف دشمنان صهیونیستی که وقتی تهدید می‌شوند به پناهگاه‌ها پناه می‌برند حضور مردم ایران در نماز جمعه نصر در تاریخ ثبت شد.

‎امام جمعه موقت اصفهان افزود: یکی دیگر از جلوه های این آیین این بود که بسیاری از جوانان شیرینی اقامه نماز پشت سر ولی امر خود را تجربه کردند و این همان چیزی است که دشمنان از آن هراس دارند و این رمز پیروزی ماست.

وی با اشاره به فرموده امام (ره) مبنی بر اینکه «اگر می‌خواهید به مملکت شما آسیبی نرسد پشتیبان ولی فقیه باشید» گفت: ما باید قدر رهبر معظم انقلاب را بدانیم و شکر آن را به جای بیاوریم.