مراسم وداع با پیکر و تشییع شهید سردار سرلشکر عباس نیل‌فروشان با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی مداحان اهل‌بیت در اصفهان برگزار می‌شود. مراسم وداع با این شهید بزرگوار شامگاه چهارشنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی حاج محمدرضا طاهری، کربلایی حسین طاهری و حاج سید رضا نریمانی در آستان […]

 مراسم وداع با پیکر و تشییع شهید سردار سرلشکر عباس نیل‌فروشان با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی مداحان اهل‌بیت در اصفهان برگزار می‌شود.

مراسم وداع با این شهید بزرگوار شامگاه چهارشنبه ۲۵ مهرماه از ساعت ۱۹ با سخنرانی حجت‌الاسلام رفیعی و مداحی حاج محمدرضا طاهری، کربلایی حسین طاهری و حاج سید رضا نریمانی در آستان مقدس امامزاده شاه میر حمزه علیه‌السلام واقع در چهارراه عسگریه برگزار می‌شود.
تشییع پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام روز پنج‌شنبه ۲۶ مهرماه از ساعت۸:۳۰ صبح از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدا برگزار می‌شود
همچنین مراسم یادبود سردار سرلشکر عباس نیل‌فروشان روز شنبه ۲۸ مهرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح در خیمه گلستان شهدا برگزار می‌شود.
 گفتنی است سردار نیل‌فروشان اول شهریورماه سال ۱۳۴۵ دیده به جهان گشود و فعالیت نظامی را از سال ۱۳۵۹ در بسیج آغاز کرد، سپس به سپاه پاسداران پیوست و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود و به‌عنوان معاون عملیات سپاه پاسداران فعالیت می‌کرد تا اینکه ششم مهرماه سال جاری در کنار سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان در ناحیه بیروت به مقام رفیع شهادت رسید.
خبرنگار: الهام خانی