در دیدار مدیر عامل اتحادیه دامداران استان و رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی فاتح (شرکتهای دانش بنیان) با عضو کمسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی مطرح شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این دیدار که روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۲در محل دفتر نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید دکتر طغیانی نماینده […]

در دیدار مدیر عامل اتحادیه دامداران استان و رئیس هیات مدیره شرکت تعاونی فاتح (شرکتهای دانش بنیان) با عضو کمسیون اقتصاد مجلس شورای اسلامی مطرح شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در این دیدار که روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۷/۲۲در محل دفتر نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید دکتر طغیانی نماینده مردم اصفهان به نگرانی مجلس به تعطیلی واحدهای تولیدی دامی کوچک و روستایی اشاره که نتیجه آن کاهش اشتغال و کاهش تولید پایدار خواهد شد.

در ادامه مهندس جعفری با ارائه آمار تولید شیر و گوشت استان و سهم بخش واحدهای صنعتی بزرگ و متوسط و همچنین کوچک و روستایی به کمتر شدن سهم واحدهای کوچک پرداخته و راهکار حفظ واحدهای کوچک و روستایی را تقویت نقدینگی شرکتهای تعاونی در تامین خوراک دام و تحویل و فروش محصولات آنان ، آموزش و افزایش دانایی،مشارکت در تشکلهای دامی و بکارگیری کارشناسان جوان و با انگیزه را عنوان نمود.

در پایان این دیدار،دکتر زاهدی به وضعیت تولید واحدهای دامداری استان اشاره و پتانسیل تشکلهای دامی در حفظ تولید پایدار را موثر دانسته و ورود دانش به تولیدات خصوصا دام سبک را در اقتصادی و پایدار نمودن این بخش مهم برشمرد.