هیات صلح فرمانداری سنندج افتتاح شد ستاد صبر استان کردستان تفاهم نامه همکاری با فرمانداری شهرستان سنندج امضاء کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛بهادر اسدی معاون حل اختلاف استان کردستان در این جلسه اظهار داشت:همکاری و تعامل این دو مجموعه می‌تواند بسیاری از مشکلات حقوقی و معیشتی مردم را در قالب […]

هیات صلح فرمانداری سنندج افتتاح شد

ستاد صبر استان کردستان تفاهم نامه همکاری با فرمانداری شهرستان سنندج امضاء کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛بهادر اسدی معاون حل اختلاف استان کردستان در این جلسه اظهار داشت:همکاری و تعامل این دو مجموعه می‌تواند بسیاری از مشکلات حقوقی و معیشتی مردم را در قالب هیاتهای صلح و در راستای مفاد تفاهم‌نامه حل و فصل نماید.
وی افزود:افتتاح هیات صلح فرمانداری یکی از اقدامات مؤثر می‌باشد و استفاده از ظرفیت صلح یاران و هیات‌های صلح بصورت کدخدامنشی به ایجاد صلح و سازش کمک شایانی خواهد کرد.
حسن عسکری فرماندار سنندج نیز در این جلسه بیان داشت : با توجه به جلسات قبلی و اهداف ستاد، فرمانداری سنندج ضمن استقبال از تشکیل هیات های صلح که از نظر اجتماعی از اهداف و دغدغه های فرمانداریها نیز می‌باشد،در بحث صلح و سازش همکاری لازم را بعمل خواهد آمد و این بستر را نیز می‌توان ازطریق بخشداریها و دهیاری‌ها نیز در جوامع کوچکتر فراهم کرد.
وی تاکید کرد: فرمانداری سنندج نیز در این راه همیار و همکار ستاد صبر استان خواهد بود و افراد معرفی‌شده فرمانداری سنندج بعنوان هیات صلح نیز خود از بزرگان و مصلحین فرمانداری و حتی شهرستان سنندج می‌باشند که اقدامات مشابهی را انجام داده‌اند.
در پایان جلسه، ضمن امضاء تفاهم نامه، ابلاغ صلح یاری افتخاری به اعضای هیات صلح فرمانداری سنندج اعطا شد.