شهید رئیسی ثابت کرد تعاون می‌تواند در بخش توزیع ثروت، اشتغال و تکاثر ثروت اثرگذار باشد. زهرا نصیری رئیس اتاق تعاون استان اصفهان درنشست خبری مدیران بخش تعاون استان اصفهان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد با اشاره به اینکه در اتاق تعاون ۱۰ کمیسیون فعال هردو ماه یک بارتشکیل جلسه می‌دهند افزود: این […]

شهید رئیسی ثابت کرد تعاون می‌تواند در بخش توزیع ثروت، اشتغال و تکاثر ثروت اثرگذار باشد.

زهرا نصیری

رئیس اتاق تعاون استان اصفهان درنشست خبری مدیران بخش تعاون استان اصفهان که به مناسبت هفته تعاون برگزار شد با اشاره به اینکه در اتاق تعاون ۱۰ کمیسیون فعال هردو ماه یک بارتشکیل جلسه می‌دهند افزود: این جلسات برای رفع مشکلات تعاونی‌ها ست ، البته این موانع به سازمان‌های بالاتر برای حل آن انتقال داده میشود همچنین در شورای گفتگوی بخش خصوصی مسائل و مشکلات مطرح میشود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حبیب الله بهرامی، افزود: تصویب و در دستور کار قرار گرفتن سند طرح توسعه تعاون، در دولت شهید رئیسی انجام شد که با تشکیل جلسات کارشناسی در هیأت دولت این سند تصویب شد.

وی افزود: با توجه به اینکه تعاون یکی از سه بخش اقتصاد جمهوری اسلامی بر پایه تعاون است، شهید رئیسی ثابت کرد تعاون می‌تواند در بخش توزیع ثروت، اشتغال و تکاثر ثروت اثرگذار باشد؛ باید از دولت جدید هم مطالبه کنیم تا اجرای دقیق سند توسعه بخش تعاون در دستور کار قرار گیرد.

 رئیس اتاق تعاون استان اصفهان افزود: اتاق تعاون، در کنار اداره کل تعاون به عنوان عالی ترین مقام نهاد مردمی تعاون فعالیت می‌کند و پارلمان بخش تعاون است.

وی تاکید کرد: اتاق تعاون، پل ارتباطی میان تعاون‌گران و دستگاه‌های دولتی است، به موجب قانون اتاق تعاون از طریق تشکیل کمیسیون‌های ۱۰گانه، مشکلات تعاون‌گران را دریافت و به روسای سه قوه منعکس می‌کند‌.

بهرامی با بیان اینکه این اتاق‌ هدف تصمیم سازی و کمک به تصمیم گیری مقامات در شوراهای عالی کشور را بر عهده دارد، افزود: قانون‌گذار، میدانی برای اتاق تعاون باز کرده تا تعاون‌گران مسائل خود را با این اتاق مطرح کنند.

رئیس اتاق تعاون اصفهان گفت: کمیسیون‌های مختلفی با حضور تعاونی‌ها در رسته خود در محل اتاق تعاون شکل می‌گیرد تا مشکلات تعاونی‌ها احصاء و به مقامات منتقل شود.