تثبیت ۲۳ هزار شغل در کردستان/۷۱ درصد مصوبات کارگروه تسهیل اجرایی شد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:با اجرایی شدن ۲ هزار و ۳۰۳ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بیش از ۲۳ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی در استان تثبیت شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ […]

تثبیت ۲۳ هزار شغل در کردستان/۷۱ درصد مصوبات کارگروه تسهیل اجرایی شد

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت:با اجرایی شدن ۲ هزار و ۳۰۳ مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، بیش از ۲۳ هزار و ۴۰۰ فرصت شغلی در استان تثبیت شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ بختیار خلیقی در دویست و سیزدهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان، با بیان اینکه تا کنون تنها ۷۱ درصد مصوبات این کارگروه اجرایی شده است، اظهار داشت: با اجرای کامل مصوبات هم میزان اشتغال حفظ شده به  ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفر خواهد رسید.
وی افزود: تاکنون در ۲۱۳ جلسه تشکیل شده این کارگروه یک هزار و ۹۰۰ پرونده مطرح شده که منجر به تصویب ۲ هزار و ۳۰۳ مصوبه شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به اینکه ۷۱ درصد مصوبات انجام و ۲۹ درصد در دست پیگیری است، بیان کرد:مصوبات انجام شده مربوط به مسائل بانکی، شهرک های صنعتی، مسائل  مالیاتی، مشکلات واحدهای صنعتی با آب، کشاورزی  و  دیگر بخش ها بوده است.
خلیقی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد:با برنامه ریزی و پیگیری مسولان تا کنون ۲۴ مورد از واحدهای تولیدی، کشاورزی، خدماتی و گردشگری از رکود خارج شده است.