زهرانصیری به دست متخصصان داخلی کلید ۲۵۰۰ A  مربوط به مرکز فرعی برق ۳۳ درمرداد ماه درپالایشگاه اصفهان بازسازی شد. رئیس تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان، درگفتگو با خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران، با اشاره به بازسازی کلید ۲۵۰۰ A  در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت  مربوط به INCOMING  خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ در […]

زهرانصیری

به دست متخصصان داخلی کلید ۲۵۰۰ A  مربوط به مرکز فرعی برق ۳۳ درمرداد ماه درپالایشگاه اصفهان بازسازی شد.

رئیس تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان، درگفتگو با خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران، با اشاره به بازسازی کلید ۲۵۰۰ A  در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت  مربوط به INCOMING  خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ در پالایشگاه اصفهان گفت: در حادثه اتصال کوتاهی که بر روی کلید INCOMING خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ در سال گذشته رخ داد و سبب از بین رفتن کلید INCOMING 2500A شد، با بررسی های انجام شده مشخص شد که امکان خرید و جایگزین نمودن کلید مذکور به دلیل موارد تحریم کشور زمانبر است فلذا اداره تعمیرات برق  بازسازی این کلید را در دستور کار خود قرار گرفت. 

مهندس اسفندیارصفری، تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته کارشناسان در واحد تعمیرات برق هلدینگ پتروپالایش اصفهان توانستیم با جایگزینی متعلقات کلید حادثه دیده با کلید های  مشابه و انجام اصلاحات و برش کاری های لازم بر روی شمش های کلید، یک کلید ۲۵۰۰ A در سطح ولتاژ ۳۳ کیلو ولت  را کامل بازسازی وبه چرخه مصرف بازگردانیم.

وی تصریح کرد: کلید ۲۵۰۰ A  بازسازی شده تمام تستهای مورد نیاز از نظر تست قدرت عایقی ، تست مقاومت و … در مورد کلید انجام شد و صحت عملکرد آن مورد تائید قرارگرفت.

رئیس تعمیرات برق پالایشگاه اصفهان ادامه داد:کلید مذکور جهت استفاده در INCOMMING خط ۱ مرکز فرعی برق ۳۳ با هماهنگی گروه MLO و بهره برداری واحد مربوطه در سرویس قرار گرفت.

مهندس صفری افزود: در این عملیات کاری یکماهه تعداد ۶ نفر از کارشناسان تعمیرات برق  از جمله مهندس حاجیان و مهندس اصغرزاده و بقیه همکاران در ۴۸۰ نفر ساعت کاری برای بازسازی و راه اندازی کلید همکاری داشته اند.