چشمانداز بانک قرضالحسنه مهر ایران ارائه خدمت به ۵۰ میلیون مشتری است مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به روند رو به رشد فعالیت بانک، گفت: جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری از اهداف اصلی بانک قرضالحسنه مهر ایران محسوب میشود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید سعید شمسی نژاد اشاره […]
چشمانداز بانک قرضالحسنه مهر ایران ارائه خدمت به ۵۰ میلیون مشتری است
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به روند رو به رشد فعالیت بانک، گفت: جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری از اهداف اصلی بانک قرضالحسنه مهر ایران محسوب میشود.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، سید سعید شمسی نژاد اشاره به هدف بانک قرضالحسنه مهر ایران مبنی بر «۵۰ میلیون ایرانی، ۵۰ میلیون کارت قرضالحسنه»، گفت: دستیابی به این هدف با روشهای سنتی امکانپذیر نیست.
وی با اشاره به اینکه بانکداری قرضالحسنه در دولت فعلی جایگاه و وزن خوبی در ساختار شبکه بانکی کشور پیدا کرده، یادآور شد: «۵ درصد نقدینگی کشور در اختیار ۲ بانک قرضالحسنه قرار گرفته است.»
این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر هر دو بانک قرضالحسنه در ساختار بانکی کشور دارای رتبههای تکرقمی هستند، اظهار کرد: «در سه سال اخیر مشتریان بانک قرضالحسنه مهر ایران از ۱۰ میلیون به ۱۷ میلیون افزایش پیدا کرده و از سوی دیگر در سه سال اخیر منابع بانک قرضالحسنه مهر ایران از ۷۰ همت به ۲۹۰ همت رسیده است.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به اینکه تسهیلات این بانک از ۲ میلیون به بیش از ۳ میلیون فقره در هر سال افزایش پیدا کرده، تصریح کرد: در سه سال اخیر رتبه شاپرک بانک قرضالحسنه مهر ایران از ۱۵ به ۵ ارتقا پیدا کرده و این در حالی است که بانک در حوزه سودآوری رشد مناسبی داشته است.
وی یکی از اهداف این بانک را جذب و ارائه خدمات به ۵۰ میلیون مشتری عنوان کرد و اظهار کرد: یکی دیگر از اهداف بانک قرضالحسنه مهر ایران توسعه کسبوکار و تحول در مدل ارائه خدمات است.
شمسینژاد همچنین یادآور شد: بانک قرضالحسنه مهر ایران در سالهای اخیر به ۷۰۰ شرکت دانشبنیان تسهیلات پرداخت کرده است.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در این رویداد با تقدیر از خدمات دولت سیزدهم در ترویج سنت قرضالحسنه، به رشد چشمگیر این بانک در سالهای اخیر اشاره کرد و از افزایش سالانه ۷۰ تا ۷۵ درصدی منابع و تسهیلات این بانک در ۳ سال گذشته خبر داد.
شمسینژاد با تأکید بر نگرش تحولی و توسعهای بانک، هدف و شعار «۵۰ میلیون ایرانی، ۵۰ میلیون کارت قرضالحسنه» را مطرح کرد و افزود: «دستیابی به این هدف با روشهای سنتی امکانپذیر نیست. نوآوری و استفاده از ظرفیتهای اکوسیستم نوآوری و فناوری در این راستا اهمیت فراوان دارد.»
ترویج فرهنگ نوآوری و پژوهش در بدنه بانک قرضالحسنه مهر ایران
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران در ادامه به اهداف مرکز نوآوری بانک اشاره کرد و گفت: «تنوع محصولات، توسعه کسبوکار، توسعه مشاغل خرد و مشارکت مردم از مهمترین اهداف این مرکز است.»
به گفته شمسینژاد مرکز نوآوری بانک قرضالحسنه مهر ایران باهدف ورود به اکوسیستم نوآوری، ترویج فرهنگ نوآوری و پژوهش در بدنه بانک و ایجاد بستری برای شبکهسازی و شکلگیری ارتباط میان فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری، نوآوری اجتماعی، استارتآپها، سرمایهگذاران و مشاوران فعالیت خود را آغاز کرده است.
Tuesday, 29 October , 2024