آیت الله اراکی از عملکرد ابولحسن فیروزآبادی در شورای عالی فضای مجازی انتقاد کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله اراکی در دیدار با ابولحسن فیروزآبادی دبیر منصوب حسن روحانی بر شورای عالی فضای مجازی ضمن انتقاد شدید از اهمال کاری شورای عالی فضای مجازی در مدیریت فضای مجازی خطاب به آقای […]

آیت الله اراکی از عملکرد ابولحسن فیروزآبادی در شورای عالی فضای مجازی انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، آیت الله اراکی در دیدار با ابولحسن فیروزآبادی دبیر منصوب حسن روحانی بر شورای عالی فضای مجازی ضمن انتقاد شدید از اهمال کاری شورای عالی فضای مجازی در مدیریت فضای مجازی خطاب به آقای فیروزآبادی گفت: سازماندهی نیروها کار شماست، کار شما مدیریت است نه موعظه و سخنرانی صرف، کار مجموعه شما این است که مدیریت کنید و مشکلات این فضا را کم کنید و بسترسازی کنید نه اینکه فقط موعظه کنید.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: این چه حرفیست که شما می زنید و فقط سخنرانی می کنید؟ بله مسئولیت های اجتماعی به عهده مردم است اما سازماندهی کردن به عهده نهاد دولتی است، ما همه چیز داریم، محتوا داریم، نیرو داریم، این کار شماست که نیروها را سازماندهی کنید.
وی افزود: شما بسترها را فراهم کنید، پهناد باند بدهید، امکانات و نیروها را در جهت اصلاح فضای مجازی به خط کنید آنگاه خواهید دید که میلیون ها انسان حاضر خواهد شد.