از ابتدای مهر گلزار شهدای کرمان ساماندهی می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از آغاز ساماندهی گلزار شهدای کرمان از ابتدای مهر ماه خبر داد. در نشستی به همین منظورمصطفی آیت اللهی موسوی با اشاره به ارائه خدمات شایسته به زائران مرقد سردار […]

از ابتدای مهر گلزار شهدای کرمان ساماندهی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز کرمان،معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان از آغاز ساماندهی گلزار شهدای کرمان از ابتدای مهر ماه خبر داد.

در نشستی به همین منظورمصطفی آیت اللهی موسوی با اشاره به ارائه خدمات شایسته به زائران مرقد سردار و نزدیکی به سالگرد شهید سلیمانی از دستگاه‌های اجرایی خواست با هماهنگی مشاور و طبق طرح مصوب، گاز رسانی و تأمین آب و برق گلزار را آغاز کرده و شهرداری پس از اتمام کار، معابر جدید را آسفالت کند.

وی از ساخت سرویس بهداشتی و حمام و نصب علائم ترافیکی و پل عابر پیاده خبر داد و افزود: زمین آستان قدس به منظور تأمین پارکینگ گلزار، آسفالت و بهره برداری خواهد شد.

موسوی افزود: ساماندهی گلزار شهدای کرمان با توجه به حضور گسترده زائران از کشو‌های مختلف جبهه مقاومت در کرمان و زائران از سراسر کشور ضروری است و از هم اکنون و قبل از سالگرد شهادت باید برنامه ریزی لازم انجام شود.