در باور نمی گنجد،اما آنچه مقدر است تسلیم در برابر اراده حق تعالی است. رییس شورای اسلامی استان کردستان:شهادت معنایی بزرگ برای انسان هایی است که از خود گذشتند تا مسیر اعتلای اسلام و ایران هموارتر شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح زیر است: بسم الله […]

در باور نمی گنجد،اما آنچه مقدر است تسلیم در برابر اراده حق تعالی است.

رییس شورای اسلامی استان کردستان:شهادت معنایی بزرگ برای انسان هایی است که از خود گذشتند تا مسیر اعتلای اسلام و ایران هموارتر شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ)

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

خبر دلخراش و جانسوز عروج خادم الرضا ، جهادگر خستگی ناپذیر عرصه خدمت به مردم ، ریاست دلسوز جمهوری اسلامی ایران ، حضرت آیت الله شهید ابراهیم رئیسی و تنی چند از همراهان ایشان در باور نمی گنجد،اما آنچه مقدر است تسلیم در برابر اراده حق تعالی است.

شهادت معنایی بزرگ برای انسان هایی است که از خود گذشتند تا مسیر اعتلای اسلام و ایران هموارتر شود. آنان که با اخلاص و پرهیزکاری طریق مولایشان امیر المومنان علی علیه السلام را در خدمت به مردم و با شجاعت و تدبیر ادامه دادند. اینان مستحق آیه شریفه “عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ” اند. اینجانب، این ضایعه بزرگ رابه پیشگاه، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی و عموم مردم شهید پرور ایران اسلامی تسلیت گفته، از خداوند متعال همنیشی روح مطهر این شهیدان را با امام راحل و شهدای اسلام مسئلت دارم.

سید هیوا محمدی
رییس شورای اسلامی استان کردستان