بسم الله الرحمن الرحیمماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو «روزه داری» دست یافتنی است. ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در […]

بسم الله الرحمن الرحیم
ماه رمضان ماه تقویت اراده و آزادی از زنجیرهای درونی است و این آرمان مقدس در پرتو «روزه داری» دست یافتنی است. ماه رمضان، فرصتی برای دعا و نیایش و شب زنده داری است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد. در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش می‌یابد، غفلت‌ها زدوده می‌شود. در این ماه مبارک، اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت می‌گردد، تلاوت قرآن و رعایت تقوا، زمینه تعالی و بازگشت به فطرت الهی و زندگی عالی انسان را فراهم می‌سازد.
اینجانب حلول ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا را به عموم مردم شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان اصفهان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در بهره گیری مناسب از فرصت عظیم و معنوی ماه مبارک رمضان از درگاه حضرت احدیت مسألت می نمایم.