با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان پویش “لبیک یا خامنه‌ای” با حضور بیش از هزار دانش آموزان دختر شهرستان نرماشیر برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،با حضور رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی […]

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان پویش “لبیک یا خامنه‌ای” با حضور بیش از هزار دانش آموزان دختر شهرستان نرماشیر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،با حضور رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی پویش “لبیک یا خامنه‌ای” با حضور بیش از هزار دانش‌آموزان دختر شهرستان نرماشیر در مجتمع آموزشی حضرت رقیه سلام الله علیه نرماشیر برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در این مراسم با بیان اینکه قطار انقلاب اسلامی در حال حرکت پیشرفت است، اظهار داشت: دشمن نمی‌خواهد این حرکت ادامه داشته باشد از این رو با استفاده از ترفند‌ها و فتنه‌های گوناگون تلاش می‌کند این حرکت را کند و متوقف کند.

وی با اشاره به اینکه دشمن دانش‌آموزان و نسل و جوان ما را مورد هدف خود قرار داده است، گفت: خوشبختانه با همکاری اولیا و مربیان این بار هم نقشه‌های شوم دشمن نقش بر آب شده و شکست خورده است.

رضایی با بیان اینکه دانش‌آموزان فرزندان ما و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند، ادامه داد: با آگاهی بخشی به دانش‌آموزان و توانمند‌سازی آنها در زمینه‌های مختلف به دشمن اجازه خودنمایی در مدارس نخواهیم داد.