خبر فضای مجازی در رابطه با اینکه دکتر عباس رضائی بازنشسته هستند، تکذیب شد/ مردم به شایعات توجه نکنند اخبار و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه جناب آقای دکتر عباس رضائی بازنشسته هستند، یا اینکه انگیزه‌ای برای استاندار شدن ندارند! به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ با سلام و ارادت […]

خبر فضای مجازی در رابطه با اینکه دکتر عباس رضائی بازنشسته هستند، تکذیب شد/ مردم به شایعات توجه نکنند

اخبار و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه جناب آقای دکتر عباس رضائی بازنشسته هستند، یا اینکه انگیزه‌ای برای استاندار شدن ندارند!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ با سلام و ارادت خدمت کلیه عزیزان بدین وسیله به استحضار می‌رساند اخبار و شایعاتی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه جناب آقای دکتر عباس رضائی بازنشسته هستند، یا اینکه انگیزه‌ای برای استاندار شدن ندارند.
ضمن احترام به تمام کاندیداهای استانداری اصفهان اعلام می نمایم جناب آقای دکتر رضائی طبق قانون استاد تمامی، می‌توانند حداقل ۸ سال دیگر به خدمات دولتی ادامه دهند. ضمناً باید مجدداً به عرض برسانم پس از اینکه فرایندهای مختلف شورای هماهنگی و ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان به طور دموکراتیک،آقای دکتر عباس رضائی را کاندیدای اول استانداری اصفهان انتخاب نمودند و مسئولین و معتمدین سراسر استان و بخصوص علمای بزرگ، نیز از ایشان خواستند کاندید شوند. ایشان با احترام پذیرفتند و اعلام نمودند اگر دولت محترم صلاح دانست با تمام وجود به میدان خواهند آمد لذا از تمام عزیزان تقاضا دارم به شایعات توجه نفرمایند.
متاسفانه بعضی از افراد که شایسته هیچ مسئولیتی نیستند به این شایعات دامن زدند، تا شخص بزرگی همانند استاد بزرگوار جناب آقای دکتر رضائی را تخریب نمایند، فکر می‌کنند با ایجاد جو تبلیغاتی دروغ، خودشان یا افراد دست نشانده‌شان به جایی می‌رسند.