رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در استان پرداخت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، به تشریح برنامه‌های گرامیداشت این ایام در […]

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان به تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالگرد ارتحال امام(ره) در استان پرداخت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان،حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، به تشریح برنامه‌های گرامیداشت این ایام در استان کردستان پرداخت و اظهار داشت:مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فردا۱۲خردادماه ساعت ۱۰ با حضور مسئولان کشوری و استانی در صحن قدیم مسجد جامع سنندج برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین مراسم گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد روز شنبه ۱۴ خردادماه ساعت ۱۱ درمهدیه بزرگ سنندج برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با دعوت از همه اقشار مختلف مردم برای حضور در برنامه‌های گرامیداشت این ایام تصریح کرد:مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فرصتی مناسب برای بازخوانی، مرور، تبیین و عمل کردن به اندیشه‌ها، آرمان‌ها، ابعاد شخصیتی و اصول و مبانی اعتقادی و رفتاری ایشان است.

وی با بیان اینکه قیام خونین ۱۵ خرداد بهترین فرصت برای تبیین و ترویج اندیشه‌های امام راحل(ره) است، گفت: البته یاد و نام امام راحل(ره) باید همواره گرامی داشته شود و این امر تنها مختص سالگرد ارتحال ایشان نباشد.

سادات با بیان اینکه امام خمینی(ره)پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم بود، خاطرنشان کرد:انقلاب الهی و پیامبرگونه‌ امام راحل(ره)خواب راحت را از مستکبران عالم ربوده و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با ابراز اینکه امام خمینی(ره)قلوب عاشقان، حق‌جویان و حق‌طلبان عالم را تسخیر و همتشنگان معرفت و آزادی‌خواهی را مجذوب خود کرده است، یادآور شد: گرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم‌الشأن، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه‌ایراه نورانی امام راحل(ره) را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست اما همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهند برد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان