قائم مقام تجارت و تنظیم بازار وزیر کشاورزی ابراز داشت: واحدهای تولیدی داخل، تخم مرغ مورد نیاز بازار را تامین کرده اند و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیمان پاک افزود: با توجه به کاهش میزان مصرف تخم مرغ در فصل گرما شاهد افت قیمت در بازار بودیم که […]

قائم مقام تجارت و تنظیم بازار وزیر کشاورزی ابراز داشت: واحدهای تولیدی داخل، تخم مرغ مورد نیاز بازار را تامین کرده اند و هیچ کمبودی در این زمینه نداریم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، پیمان پاک افزود: با توجه به کاهش میزان مصرف تخم مرغ در فصل گرما شاهد افت قیمت در بازار بودیم که رفته رفته با ورود به فصل سرد و افزایش تقاضا قیمت‌ها کمی بالاتر رفته، اما هنوز به قیمت مصوب دولت (۵۶ هزار تومان برای هر کیلو) نرسیده است.

او گفت: در ۶ ماه گذشته، ۸۰ هزار تن صادرات تخم مرغ داشتیم که تولید کننده‌های داخلی تضمین داده اند تخم مرغ مورد نیاز داخل را در ۶ ماه دوم سال تامین و با قیمت مصوب عرضه کنند.
قائم مقام تجارت و تنظیم بازار وزیر کشاورزی افزود: برخی شرکت‌ها اقدام به افزایش قیمت کرده اند که با هماهنگی وزارت صمت با این واحد‌ها برخورد جدی خواهد شد.