آغاز آزمون استخدامی معلولان در کردستان صبح امروز، همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در استان کردستان با رقابت ۳۷۶ نفر داوطلب آغاز شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این آزمون که با حضور عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان و […]

آغاز آزمون استخدامی معلولان در کردستان

صبح امروز، همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدامی اختصاصی افراد دارای معلولیت در استان کردستان با رقابت ۳۷۶ نفر داوطلب آغاز شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این آزمون که با حضور عبدالله رشیدی پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان و مدیرکل بهزیستی استان برگزار شد، ۳۷۶ داوطلب در دستگاه‌های اجرایی استان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند که ۹۷ نفر آنها جذب سازمانها و ادارات خواهند شد.
حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان در حاشیه برگزاری این آزمون، اظهار کرد:این آزمون برای نخستین بار در سطح کشور و با هدف ایجاد فرصت‌های برابر شغلی برای افراد دارای معلولیت برگزار می‌شود.
رسولی با اشاره به تعهد دولت سیزدهم برای ایجاد عدالت اجتماعی و رفع تبعیض، گفت: برگزاری این آزمون گامی مهم در راستای تحقق این تعهدات است.
وی از دستگاه‌های اجرایی استان خواست تا نسبت به جذب حداکثری افراد دارای معلولیت در این آزمون اقدام کنند.