پلیس در مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی می کند نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، گفت: پلیس در مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی می کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام والمسلمین “عبدالرضا […]

پلیس در مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی می کند

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه پلیس در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر است، گفت: پلیس در مقابله و کاهش آسیب های اجتماعی نقش آفرینی می کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام والمسلمین “عبدالرضا پور ذهبی” در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی برگزار شد، با تقدیر از زحمات شبانه روزی پلیس استان ، بیان داشت: پلیس نقش ویژه ای در ایجاد امنیت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی را بر عهده دارد.
وی افزود: پلیس در راه مبارزه با مواد مخدر با قاچاقچیان مقدرانه برخورد می کند و هم در پیشگیری از این آسیب با اقدامات خود ایفا نقش می کند.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان وجود پلیس را مایه آرامش دانست، و گفت: انتظامی با روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بخش های مختلف به شهروندان خدمت می کند که این مهم قابل تقدیر است.
وی با بیان اینکه اعتیاد بلای خانمان‌سوزی بوده که پیشگیری از آن نیازمند نگاه و عزم جدی همه مسئولان است، عنوان کرد: باید همه با هم‌ نسبت به این حوزه احساس مسئولیت کرده و اهتمام داشته باشیم.
حجت الاسلام پورذهبی در ادامه تصریح کرد: این آسیب در این جلسه مورد برسی قرار گرفت و هم بحث آماری، مباحث تحلیلی  و هم راهکار ارائه شد و امیدوارم با این مصوبات، دستگاها بتوانند فعالیت کنند و آسیب های اجتماعی بیشتر از قبل کاهش یابد.