پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه خط انتقال آب تصفیه‌خانه میدان شهید قوچانی مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول پروژه انتقال آب تصفیه خانه میدان شهید قوچانی به مخزن بزرگ آب خیابان هزار جریب برای آبیاری فضای سبز جنوب اصفهان خبر داد. علی باقری ، با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه […]

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه خط انتقال آب تصفیه‌خانه میدان شهید قوچانی

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول پروژه انتقال آب تصفیه خانه میدان شهید قوچانی به مخزن بزرگ آب خیابان هزار جریب برای آبیاری فضای سبز جنوب اصفهان خبر داد.

علی باقری ، با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه خط انتقال آب تصفیه‌خانه میدان شهید قوچانی اظهار کرد: حذف سیستم آبیاری با تانکر، رفع مشکلات ترافیکی و ایمنی، همچنین کاهش هزینه‌های زیاد برای شهرداری از مزایای اجرای این پروژه است.

وی افزود: این اقدام با هدف توجه به آب‌رسانی کافی برای آبیاری فضای سبز و نگهداشت آن در منطقه اجرا می‌شود که حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این منطقه بوده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان تصریح کرد: خاک‌برداری عملیات با پیکور زنی سنگین و تخریب سنگ توسط پیمانکار زیر نظر کارشناسان عمران منطقه در حال اجرا است.

پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه خط انتقال آب تصفیه‌خانه میدان شهید قوچانی

باقری ادامه داد: به دلیل وجود تعارضات زمین طبیعی (کوه و تپه‌های حاشیه بزرگراه) امکان انتقال مسیر به حاشیه جاده نیست و به اجبار بخشی از مسیر لاین کندرو بزرگراه با رعایت اصول ایمنی و ترافیکی محدود در این پروژه درگیر شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری منطقه ۶ با استفاده از ظرفیت متخصصان در حال تکمیل عملیات مذکور است، خاطر نشان کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود برای رفع مشکلات ترافیکی در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید کشوری سعه‌صدر داشته باشند و با صبر و شکیبایی ما را در انجام با کیفیت پروژه یاری کنند