دیدار مدیرکل بهزیستی استان با مدیران عامل بانک های ملی ،رفاه و تجارت کردستان مدیرکل بهزیستی استان با مدیران عامل بانک های ملی ،رفاه و تجارت کردستان دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلسه مدیرکل بهزیستی استان و معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی با هدف تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و […]

دیدار مدیرکل بهزیستی استان با مدیران عامل بانک های ملی ،رفاه و تجارت کردستان

مدیرکل بهزیستی استان با مدیران عامل بانک های ملی ،رفاه و تجارت کردستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ جلسه مدیرکل بهزیستی استان و معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی با هدف تسهیل در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و مسکن جامعه هدف با مدیران در جهت اولویت دادن به تسهیلات اشتغال و مسکن مددجویان و تسهیلگری در پرداخت ها و دستورات لازم به شعبات شهرستانی برگزار شد.
در طول جلسه کلیه مدیران عامل و مدیران ستادی بانک ها ضمن اظهار علاقه‌مندی به خدمت به جامعه هدف اعلام همکاری و مساعدت نموده و با وجود پرونده ها و تسهیلات متعدد تکلیفی سایر دستگاهها خدمات رسانی به معلولین و مددجویان را اولویت دانستند.
در ادامه رسولی مدیرکل بهزیستی استان ضمن تقدیر از همه مدیران و کارشناسان بانک ها به تنوع خدمات در سازمان و متفاوت بودن جنس خدمت در سازمان اشاره داشته و رسیدگی به مسائل و مشکلات نیازمندان را از وظائف ذاتی ،شرعی و انسانی همه احاد جامعه دانست.
در پایان مقرر گردید در جهت پرداخت تسهیلات معرفی شدگان اهتمام ویژه صورت گیرد.