بیش از ۶۹ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب در کردستان انجام شد مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت:از ابتدای سالجاری ۶۹٫۰۶ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب در شهرها و روستاهای استان اجرا شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد […]

بیش از ۶۹ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه و خطوط انتقال آب در کردستان انجام شد

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان گفت:از ابتدای سالجاری ۶۹٫۰۶ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های توزیع و خطوط انتقال آب در شهرها و روستاهای استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ محمد فرهاد با بیان این مطلب اظهار داشت:از این میزان، ۲۳٫۹۵ کیلومتر عملیات توسعه شبکه توزیع آب ، ۲۴٫۷۹ کیلومتر عملیات  توسعه خطوط انتقال آب، ۱۸٫۹۲ کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب و ۱٫۴ کیلومتر اصلاح خطوط انتقال آب بوده است.
 وی افزود:با توجه به نیازمندهای جدیدی که درحوزه تأمین آب به طور مرتب در شهرها و روستاها ایجاد می شود اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه ها و خطوط انتقال آب امری ضروری است که به طور جدی توسط شرکت آبفا دنبال شده و می شود.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با یادآروی اجرای عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در سال گذشته نیز گفت: در سال ۱۴۰۲ با مجموعه اقداماتی که با هدف بهینه سازی شبکه ها و خطوط صورت گرفت، ۱۰۷ کیلومتر عملیات اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب در بخش شهری و ۱۸۴ کیلومتر در بخش روستایی استان اجرا شد.