راه‌اندازی «تالار ماهی» در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تا تابستان ۱۴۰۲ مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: تالار ماهی به عنوان بارانداز مقصد ماهی جنوب کشور در میدان میوه و تره ‌بار اصفهان جهت خرید و فروش ماهی تا تابستان سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

راه‌اندازی «تالار ماهی» در میدان مرکزی میوه و تره‌بار تا تابستان ۱۴۰۲

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: تالار ماهی به عنوان بارانداز مقصد ماهی جنوب کشور در میدان میوه و تره ‌بار اصفهان جهت خرید و فروش ماهی تا تابستان سال ۱۴۰۲ راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه‌آورپور با اشاره به تعریف بارانداز مقصد (مراکز هماهنگی و باز توزیع)، اظهار کرد: بارانداز مقصد، محلی دارای شرایط و امکانات مناسب و بهداشتی است که به‌منظور هماهنگی ورود و بازتوزیع محصولات سازماندهی شده احداث می‌شود و محصولات از قطب‌های عمده تولید و بارانداز مبدأ به آن ارسال می‌شوند.

او ادامه داد: این محصولات ضمن بازرسی، نظارت و تأیید شرایط اولیه به صورت مناسب نگهداری و با توجه به میزان نیاز و درخواست مراکز عرضه، با رعایت شرایط و ضوابط بین اماکن عرضه مستقیم، مشمول طرح توزیع می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه میدان مرکزی میوه و تره‌بار و هماهنگی و همراهی دستگاه‌های ذی‌ربط احداث بارانداز در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و با هزینه‌ای حدود ۴۰۰ میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تابستان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.