مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین به میزان ۲۹۲۰ تن، طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان اجرا شده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر گفت: از میزان  […]


مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: عملیات اجرایی روکش آسفالت، آسفالت‌تراشی و اجرای آسفالت جایگزین به میزان ۲۹۲۰ تن، طی هفته گذشته در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی با اعلام این خبر گفت: از میزان  ۲۹۲۰ تن آسفالت اجرا شده در مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان طی هفته گذشته، ۳۶۶ تن آسفالت در محدوده منطقه یک اجرا شده که شامل روکش آسفالت و اجرای آسفالت در خیابان شهید مطهری است.
وی افزود: اجرای ۵۹۳ تن آسفالت در سطح معابر منطقه ۳ شامل عملیات تراش و اجرای آسفالت در خیابان‌های آیت‌الله ادیب، احمدآباد و حافظ، ۲۶۸ تن آسفالت در منطقه ۲ شامل اجرای آسفالت در بزرگراه شهید خرازی و ۱۴۸۵ تن آسفالت در منطقه ۸ شامل عملیات تراش و اجرای آسفالت در خیابان رباط اول، حدفاصل پل رباط تا چهارراه رزمندگان انجام شده است.
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از اجرای ۲۰۸ تن آسفالت در منطقه ۱۵ خبر داد و گفت: این حجم از آسفالت در پروژه میادین میوه و تره‌بار استفاده شده است.