رای در انتخابات، آری به نظام جمهوری اسلامی ایران است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در دومین مرحله انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رای در انتخابات، آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل از نوای آبیدر: سرهنگ پاسدار […]

رای در انتخابات، آری به نظام جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم در دومین مرحله انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: رای در انتخابات، آری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به نقل از نوای آبیدر: سرهنگ پاسدار سید مرتضی میرآقایی صبح امروز در نشست جهاد تبیین حوزه مقاومت خدیجه الکبری در جمع بانوان اظهار داشت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب مهم‌ترین مسئله انتخابات حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برای ریاست‌جمهوری است.
وی افزود:حضور هر ایرانی در پای صندوق‌های رای، آری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
فرمانده سپاه سنندج گفت: مشارکت حداکثری مردم در دومین مرحله انتخابات ریاست‌جمهوری موجب افزایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور می‌شود.
میرآقایی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم در استان کردستان بیان داشت: دولت آیت‌الله رئیسی در عمل به مردم کردستان و اهل‌سنت خدمت کرد.
وی تصریح کرد: در هشت سال دولت اصلاحات اقدام خاصی در استان کردستان انجام نشد و مردم ما از آبی مصرف می‌کردند که بوی تعفن می‌داد، اما به همت دولت سیزدهم مردم سنندج از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
فرمانده سپاه سنندج با تأکید بر اینکه بسیجیان سفیر جریان انقلاب هستند، بیان داشت: کشور ما جهت پیشبرد اهداف نظام و امامین نیازمند فردی و جریان انقلابی در مسند ریاست‌جمهوری هستیم.
میرآقایی تصریح کرد: شهید رئیسی در راه خدمت به مردم جان خود را تقدیم کرد و وظیفه ما است در روز جمعه ۱۵ تیرماه با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای و انتخاب فرد اصلح برگ زرینی دیگر بر افتخارات نظام بیفزاییم.
وی تأکید کرد:مردم ما با انتخاب فرد اصلح اجازه نمی‌دهند دوران تشکیل صف‌های طولانی مرغ و گوشت و قطعی مکرر برق و وضعیت بد اقتصادی دوباره برگردد.
فرمانده سپاه سنندج با اشاره به مناظره شب گذشته کاندیداهای ریاست‌جمهوری بیان داشت: با هوچیگری و فحاشی و توهین به نماد مقاومت در جهان اسلام نمی‌شود بر مسند ریاست‌جمهوری تکیه کرد.
میرآقایی ادامه داد:بازگشایی قفل ۱۳ هزار کارخانه و واحد تولیدی ورشکسته از اقدامات جهادی دولت رئیسی در راستای بهبود وضعیت معیشت و اقتصاد کشور است.
وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت شهید رئیسی در استان کردستان اظهار داشت: آبی کردن ۴ هزار ۲۰۰ هکتار از باغ‌های بخش کشاورزان در راستای بهبود معیشت مردم این منطقه از اقدامات ماندگار دولت سیزدهم در شهر سنندج است.
فرمانده سپاه سنندج تأکید کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران مظهر و نماد عزت، قدرت و افتخار جهان اسلام است و برگزاری انتخابات پرشور و انتخاب فرد اصلح در روز ۱۵ تیرماه نماد مردم‌سالاری دینی است.