فرماندار اصفهان در جلسه انجمن کتابخانه های شهرهای زیار، قهجاورستان و بهارستان، با تأکید بر اینکه توجه به کتاب و کتاب خوانی ضرورتی انکار ناپذیر است، اظهار داشت: توجه ویژه به کتاب و کتابخوانی باعث تعالی جامعه ازج جهات مختلف می شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری […]

فرماندار اصفهان در جلسه انجمن کتابخانه های شهرهای زیار، قهجاورستان و بهارستان، با تأکید بر اینکه توجه به کتاب و کتاب خوانی ضرورتی انکار ناپذیر است، اظهار داشت: توجه ویژه به کتاب و کتابخوانی باعث تعالی جامعه ازج جهات مختلف می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه پایه و اساس فعالیت های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی دانش و پایه و اساس دانش کتاب است که بایستی مورد توجه ویژه قرار گیرد، افزود: همت برای ارتقائ سطح دانش جامعه در بخش های مختلف و تعالی افراد، از اهمیت والایی برخوردار است.

احمدی با بیان اینکه همگان در برابر کتاب و کتابخوانی مسئول هستند، عنوان کرد: کتاب و کتابخوانی معروفی است که آحاد جامعه باید به آن اهتمام داشته باشند و کتابخانه بهترین مکان برای تربیت و تشویق کتابخوان است.

وی با بیان اینکه نهاد کتابخانه ها مسئول تأمین کتاب، سیاستگذاری و انجام فرآیندهای مربوط به اداره کتابخانه هاست، تأکید کرد: براساس قانون بودجه، نیم درصد از درآمد شهرداری ها بایستی به نهاد کتابخانه ها پرداخت گردد و تأمین نیرو و کتاب کتابخانه ها نیز توسط نهاد کتابخانه های عمومی و نگهداری از ابنیه و ساختمان کتابخانه به طور مشترک توسط نهاد کتابخانه های عمومی و شهرداری انجام شود.