فرماندار اصفهان عنوان کرد: حدود ۴۰۰ کارگاه به صورت غیرقانونی و ساماندهی نشده در این شهرک فعال هستند که بایستی ضمن تهیه بانک اطلاعاتی از این کارگاه ها، اقدامات مقتضی درخصوص ساماندهی و ثبت آنها در قالب یک شهرک کارگاهی صورت پذیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری […]

فرماندار اصفهان عنوان کرد: حدود ۴۰۰ کارگاه به صورت غیرقانونی و ساماندهی نشده در این شهرک فعال هستند که بایستی ضمن تهیه بانک اطلاعاتی از این کارگاه ها، اقدامات مقتضی درخصوص ساماندهی و ثبت آنها در قالب یک شهرک کارگاهی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان عصر روز گذشته (دوشنبه)، از شهرک کارگاهی المهدی واقع در مجاورت روستای دینان در بخش مرکزی اصفهان بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این شهرک قرار گرفت.

فرماندار اصفهان در حاشیه این بازدید، با تأکید بر اهمیت ساماندهی کارگاه های مستقر در شهرک المهدی، عنوان کرد: حدود ۴۰۰ کارگاه به صورت غیرقانونی و ساماندهی نشده در این شهرک فعال هستند که بایستی ضمن تهیه بانک اطلاعاتی از این کارگاه ها، اقدامات مقتضی درخصوص ساماندهی و ثبت آنها در قالب یک شهرک کارگاهی صورت پذیرد.

احمدی بر لزوم پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در این شهرک تأکید کرد و افزود: انشاء ا… با همکاری بین بخشی مشکلات این شهرک از طریق مجاری اداری و قانونی مرتفع گردد.