لزوم تکریم ارباب رجوع و خدمات‌دهی هر چه بهتر به گردشگران نوروزی در کردستان سرپرست معاونت گردشگری کردستان بر لزوم تکریم ارباب رجوع و خدمات‌دهی هر چه بهتر به گردشگران نوروزی در استان تاکید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛تیمور خالدی در نشست با هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی […]

لزوم تکریم ارباب رجوع و خدمات‌دهی هر چه بهتر به گردشگران نوروزی در کردستان

سرپرست معاونت گردشگری کردستان بر لزوم تکریم ارباب رجوع و خدمات‌دهی هر چه بهتر به گردشگران نوروزی در استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛تیمور خالدی در نشست با هیئت مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گفت: استان کردستان در تعطیلات نوروز پذیرای تعداد زیادی از مسافران خواهد بود و ضروری است با همکاری و هماهنگی ‌های لازم، اقدامات لازم برای میزبانی شایسته انجام شود.

سرپرست معاونت گردشگری کردستان اظهار کرد: فعالان صنعت گردشگری استان به ویژه دفاتر خدمات مسافرتی به‌عنوان بازوی اجرایی گردشگری می‌توانند ضمن معرفی آثار تاریخی، مناطق گردشگری‌ و طبیعت بکر و بی‌نظیر استان، با ایجاد تعامل و فراهم کردن زمینه ارتباطی با دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی داخل و خارج از کشور برای جذب گردشگران فعالیت کنند.

او ضمن اشاره به اهمیت کیفیت خدمات دفاتر مسافرتی در راستای رضایت گردشگران افزود: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری موظف‌اند کشیک‌های لازم را برای تعطیلات نوروزی تنظیم کنند تا خدمات‌رسانی به مسافران بدون وقفه انجام شود.

خالدی با تاکید بر اینکه عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کردستان به‌صورت مستمر و به ویژه در ایام نوروز بررسی می‌شود، خواستار فعالیت بیش از پیش دفتر اطلاع‌رسانی مرز باشماق مریوان توسط انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان شد.

سرپرست معاونت گردشگری کردستان عنوان کرد: استان کردستان دارای ٧٢ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری است که به‌صورت مستمر در حال ارائه خدمات به متقاضیان و گردشگران داخلی و خارجی هستند.