آمادگی جهت پذیرایی از زائرین اربعینسرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از برپایی دو موکب جهت استقبال و پذیرایی از زائران اربعین در مرز باشماق مریوان از سوی این اداره خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد اظهارداشت: نظر به تردد زائرین […]

آمادگی جهت پذیرایی از زائرین اربعین
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد از برپایی دو موکب جهت استقبال و پذیرایی از زائران اربعین در مرز باشماق مریوان از سوی این اداره خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد اظهارداشت: نظر به تردد زائرین اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان، مردم انقلابی شهر سروآباد با برپایی دو موکب، آماده استقبال و پذیرایی از زائرین گرامی می‌باشند.

وی افزود: خوشبختانه با همکاری مردم و نهادهای انقلابی این شهرستان ، اقلام مورد نیاز این موکب‌ها تامین شده و مشکلی جهت پذیرایی و اسکان این عزیزان وجود ندارد.

حجت‌الاسلام ابراهیم رستمی هدف از برپایی این موکب ها را ترویج فرهنگ عاشورایی و قیام امام حسین (ع) دانست و عنوان کرد: همه ما لازم است در راستای تحقق هدف قیام سید و سالار شهیدان قدم برداریم.

موکب مرکزی شهرستان سروآباد در ورودی این شهر برپا شده و از ۱۶ تا ۲۶ شهریور ادامه دارد.