رییس کل دادگستری استان در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا، در منزل شهیدان یوسف زاده، حیدری و حسام زاده، از شهدای وابسته به دستگاه قضایی استان حاضر شد و از خانواده این شهیدان بزرگوار تجلیل نمود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: […]

رییس کل دادگستری استان در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا، در منزل شهیدان یوسف زاده، حیدری و حسام زاده، از شهدای وابسته به دستگاه قضایی استان حاضر شد و از خانواده این شهیدان بزرگوار تجلیل نمود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان: حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان در این دیدارها بیان داشت: در نظام مقدس جمهری اسلامی هر کسی در هر موقعیت و جایگاهی که هست باید بداند که در قبال این مسؤولیت ها و پست‌ها و مناصب، خون شهیدی بر زمین ریخته شده است و تجلیل از خانواده معزز شهدا به نوعی تجلیل از مقام شهید و شهادت محسوب می شود.

ایشان افزود: یک مسؤول در نظام جمهوری اسلامی باید بداند که ۷۳ شهید بزرگوار رفتند، جان عزیزشان را دادند تا این موقعیت خدمت به مردم حفظ بشود و این حقیقتاً امانتی بزرگ و مسؤولیت بسیار سنگینی است.

رییس کل دادگستری استان در پایان تصریح کرد: امیدواریم همه ما و همه مسؤولان و مردم توفیق ادامه راه و آرمان و اهداف مقدس شهدا را داشته باشیم و از روح بلند و ملکوتی این شهدای عزیز و امام شهیدان در ادامه راه و اهداف بلند ایشان مدد می جوییم.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان همچنین در منزل خانواده ۳ شهید و یک آزاده جانباز دفاع مقدس، شهیدان والامقام منوچهری نیز حاضر شد و از مادر قهرمان آنان تجلیل نمود.