رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات مردم پیرامون سامانه اصنو (سرا ۱۰)، گفت: در مناطق پانزدهگانه شهرداری باید میز خدمت با حضور کارشناس مسلط به نرمافزار اصنو (سرای ۱۰) مستقر شود و پاسخگوی سوالات، ابهامات و مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی الکترونیک باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه […]
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکلات مردم پیرامون سامانه اصنو (سرا ۱۰)، گفت: در مناطق پانزدهگانه شهرداری باید میز خدمت با حضور کارشناس مسلط به نرمافزار اصنو (سرای ۱۰) مستقر شود و پاسخگوی سوالات، ابهامات و مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی الکترونیک باشد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، ️رسول میرباقری اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب در این دوره مدیریت شهری، راهاندازی سامانه اصنو (سرا ۱۰) و تقویت شهرسازی الکترونیک بود که میتواند ثمرات زیادی همچون شفافیت، عدالت و کرامت اربابرجوع برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد.
وی افزود: با آغاز فرایند شهرسازی الکترونیک، شهروندان سوالات زیادی داشتند و مراجعات آنها به دلیل آگاهی ناکافی از بخشهای مختلف سامانه اصنو زیاد بود، از اینرو از شهردار اصفهان و معاونت شهرسازی درخواست کردیم در مناطق پانزدهگانه شهرداری میز خدمت با حضور کارشناس مسلط به نرمافزار اصنو مستقر شود و پاسخگوی سوالات، ابهامات و مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی الکترونیک باشد.
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر بعضی ایرادهای سامانه اصنو رفع شده است و مابقی نیز قرار است بر اساس برنامهریزی برطرف شود تا شهرسازی الکترونیک به بهترین نحو در خدمت شهروندان باشد.
وی تاکید کرد: قرار نیست در کارهای اجرایی دخالت کنیم، اما میخواهیم قبل از اینکه دیگران بر ما خرده بگیرند، خود ایرادها و ضعفهای سیستم را بشناسیم و برطرف کنیم.
میرباقری با بیان اینکه شهروندان در صورت استفاده از سامانه اصنو نیازی به مراجعه حضوری به شهرداری نخواهند داشت، گفت: اجرای شهرسازی الکترونیک با قطعی اینترنت همزمان شده است که این موضوع مشکلات شهروندان در حوزه شهرسازی الکترونیک را مضاعف کرد، لذا امیدواریم با رفع مشکلات باز هم با بهترین کیفیت خدمات ارائه شود.
وی با تاکید بر لزوم ارائه آموزش و صدور گواهی جهت ارائه بهتر خدمات از سوی معاونت برنامهریزی، گفت: اگر این اقدام به خوبی انجام شود، مشکلات شهروندان نیز رفع میشود.
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: هر سیستم و برنامه جدیدی در ابتدای کار با ضعفهایی روبهرو است که برای رفع ایرادها گروهی در مناطق تشکیل شده است تا با مسئولان ادارهکل راه و شهرسازی و مدیر مالی منطقه گفتوگو و مشکلات نرمافزاری و الکترونیکی طرح را احصا کنند، سپس با حضور بین شهروندان، مشکلات در کمیسیون شهرسازی که معمولاً هر دو هفته یکبار برگزار میشود، احصا و برطرف شود.
وی تصریح کرد: طرح صدور پروانه الکترونیکی ساختمان موفق خواهد شد و انجام کارها بدون واسطه و به صورت الکترونیکی، در روند شفافیت و بسیاری از دیگر اهداف مدنظر مؤثر خواهد بود.
Friday, 8 November , 2024