تجاوز به چپ راننده خودرو ۲کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی “تکاب – بیجار”۲ فوتی و ۳ زخمی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر بیان داشت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس […]

رئیس پلیس راه استان از وقوع حادثه رانندگی در محور فرعی “تکاب – بیجار”۲ فوتی و ۳ زخمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛سرهنگ عیسی گوهری در بیان جزئیات این خبر بیان داشت:در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور بیجار – تکاب کیلومتر ۳۵ محدوده روستای خوش مقام تیم گشت پلیس راه این محور برای امداد رسانی و بررسی بیشتر به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود:در این حادثه، یک دستگاه خودرو ۴۰۵ که از سمت بیجار به تکاب در حال حرکت بود با یک دستگاه پژو ۴۰۵ دیگر در طرف مخالف برخورد کرد که در این حادثه متاسفانه ۲نفر از سرنشین ها جان خود را از دست دادند و ۳ نفر سرنشین دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.
رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به اینکه علت تامه تصادف تجاوز به چپ از جانب راننده پژو ۴۰۵ در حال حرکت از بیجار به تکاب تشخیص داده شده است، خاطرنشان کرد: ۲ نفر فوتی از سرنشین های راننده خودرو مقصر بوده اند و به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه حرکت و از سبقت های غیرمجاز خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.