رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق موبایل قاپ با ۲۱ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان این پلیس خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهر اصفهان، […]

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۳ سارق موبایل قاپ با ۲۱ فقره سرقت در عملیات کارآگاهان این پلیس خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ حسین تُرکیان بیان داشت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی در شهر اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه سرانجام موفق شدند ۳ سارق که در زمینه گوشی قاپی فعال بودند را مورد شناسایی قرار داده و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در تحقیقات انجام شده پلیس به ۲۱ فقره قاپ زنی تلفن همراه از شهروندان اعتراف کردند گفت: ارزش گوشی های مسروقه توسط کارشناسان بالغ بر ۳ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند خاطر نشان کرد: علیرغم توصیه ها و آموزشهای پلیس در خصوص پیشگیری از وقوع سرقت ولی گاهاً برخی شهروندان با سهل انگاری و بی توجهی راه انجام این جرایم را برای سارقان تسهیل می کنند لذا از مردم می خواهیم ضمن رعایت نکات پیشگیرانه از سرقت،در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.