قرآن کریم سند جاودانه الهی و روشن کننده مسیر بشریت است اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با حضور در مسجد جامع شهرک پردیس سنندج از دارالتحفیظ امام جزری این مسجد بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان […]

قرآن کریم سند جاودانه الهی و روشن کننده مسیر بشریت است

اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با حضور در مسجد جامع شهرک پردیس سنندج از دارالتحفیظ امام جزری این مسجد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اکبر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان روز دوشنبه ۱۸ تیرماه سالجاری در بازدید از دارالتحفیظ امام جزری مسجد جامع شهرک پردیس گفت : قرآن کریم سند جاودانه الهی و روشن کننده مسیر بشریت است و انس با قرآن کریم و تعالیم نورانی آن، سعادت دنیا و آخرت را برای انسان به ارمغان می‌آورد.
وی با اشاره به سابقه فرهنگی و مذهبی غنی استان کردستان بیان داشت:استان کردستان و بویژه شهر سنندج از دیرباز به دارالعرفان و دارالعم معروف بوده است و وجود مراکزی همچون دارالتحفیظ امام جزری ، گامی ارزشمند در جهت حفظ و نشر معارف قرآنی در این استان است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با تأکید بر حمایت از فعالیت‌های قرآنی ، اظهار داشت: توسعه مراکز شبانه روزی حفظ و تعلیم قرآنی در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط ، شاهد گسترش و رونق هر چه بیشتر این مراکز در استان باشیم.
محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای فرهنگی و قرآنی نیز گفت:  با توجه به فضای عمومی جامعه و نیاز به ترویج فرهنگ و آموزه‌های دینی، لازم است توسعه مراکز فرهنگی و قرآنی مد نظر قرار گیرد و در این راستا، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آمادگی خود را برای حمایت ازاین مراکز اعلام می‌دارد.
گفتنی است دارالتحفیظ امام جزری از سال ۱۳۹۸ در مسجد جامع شهرک پردیس فعالیت خود را آغاز کرده است و در حال حاضر بالغ بر ۳۰ قرآن‌آموز به صورت شبانه‌روزی در آن مشغول به حفظ قرآن هستند.